Home Vijesti SDA: Regionalna televizija je bila i ostala partijski bilten SDP-a

SDA: Regionalna televizija je bila i ostala partijski bilten SDP-a

221
0

Povodom konkursa za sufinansiranje medija oglasila se stranica SDA Sandžaka i to saopštenjem u kojem izričito govore o zloupotrebi građana, kada je u pitanju finansiranje medija.

“Ovo je samo još jedan od primjera korupcionaškog djelovanja ove vlasti. Regionalna televizija je bila i ostala partijski bilten Sandžačke demokratske partije, koji godinama finansiraju građani Novog Pazara. Skandalozno je da ova televizija, iako je privatizovana, bez ikakvog osnova i dalje koristi zgradu koja je u vlasništvu grada i to bez ijednog dinara nadoknade. Postavlja se logično pitanje kome ide toliki novac svakog mjeseca i za čije potrebe, ako se ima u vidu da za normalno funkcionisajne ove televizija mjesečno je dovoljno 10.000 eura? Jasno je da ostatak novca završava u džepovima funkcionera Sdp-a i njihovih partijskih poslušnika.

Pozivamo tužilaštvo i sve relevantne institucije da preduzmu sve mjere iz svoje nadlježnosti, kako bi se spriječila još jedna u nizu pljački građana Novog Pazara od strane čelnih ljudi SDP-a”, stoji u saopštenju SDA Sandžaka.