Home Vijesti Teret vakufa je ogroman i niko ne smije na svoju ruku s...

Teret vakufa je ogroman i niko ne smije na svoju ruku s njim upravljati

69
0

Onaj ko se bori protiv vakufa ne može biti od dobrih. Vakuf je, kaže Nedžad ef. Hasanović, poput jetima. Kao što niko ne bi krenuo na imetak siročetak koje je nemoćno još je teži grijeh i prijestup da se krene na vakuf.

 

Ja bih opet apelovao na sve muslimane, sve džematlije, sve naše sugrađane da dobro razmisle i ne budu žrtve zlonamjernih ljudi koji ne poznaju islam i islamska načela i daju sebi pravo da komentarišu kur’anske ajete i hadise Poslanika s.a.w.s jer to svakako ne vodi dobru. Kada je u pitanju održavanje vakufa od strane Islamske zajednice kao legitimnog predstavnika i mutevelije tog vakufa onda nekom to smeta i onda je to problem. To su dupli standardi koji ne vode dobru i ne vode hairu, poručuje prof. Nedžad ef. Hasanović koordinator Muftijstva novosadskog

 

Novi Pazar je, ističe Sead ef. Islamović imam Hadži Mehove džamije, cijeli vakuf.

-Drugo je to što smo se mi izopačili pa smo zaboravili šta je vjera i kako treba da je praktikujemo i šta je vakuf. Kad je vakuf u pitanju niko nikog ne bi trebao da proziva. Kad vidiš da se neko bori za vakuf  ti ga podrži jer je to ono što će ostati poslije svih nas. Mi ćemo svi otići i onaj što ga ti voliš i onaj što ga ne voliš al vakuf i Islamska zajednica ostat će vječno i nemaš pravo zbog nekog pojedinca kojeg možda ne voliš u instituciji da kažeš hoću sad iz inata da uzmem vakuf i da ga oskrnavimo iz inata. Vakuf je posebna tematika i ne veže se ni za jednog pojedinca pa sad ako mene mrzi hajde da narušimo vakuf.

 

Niko sebi ne bi smio dozvoliti da sebi i svom pokoljenju natovari nešto što se zove vakuf.

Jer kaže Muhamed s.a.w.s, ko bespravno uzme koliko jedan pedalj zemlje Allah dž.š. će mu natovariti sedam zemalja na Sudnjem danu. To treba nositi. Šta je tek kad je vakuf u pitanju. To je još mnogo teže, bolnije i gore, kaže ef. Hasanović.

Sigurno onaj ko je uzeo a znao je da to pripada vakufu taj će snositi posljedice i svoj grijeh.

-Oni kasnije koji su naslijedili možda nisu znali o čemu se radi, ali trebali bi kao svjesni ljudi, kao muslimani, kao pripadnici islamske zajednice da se na najljepši i najlakši način oslobode tog tereta sa svojih leđa. Sad im je pružena šansa da se taj teret makne s njih. Mnogo je bitno znati da je zemljište 1/1 IZ . što kaže jedan džematlija, čim je ono uz džamiju zna se čije je, ističe ef. Islamović

Ono što se dešava u vezi s uklanjanjem nelegalno sagrađenog objekta u Haremu Arap džamije isključivo je između Islamske zajednice i porodice Dugopoljac i tu niko ne bi trebao da se miješa, pogotovo zlonamjerni.

56,12-56,33 Ponuđen je lije plan. Očekuje se od njih da budu razumni, prihvate ponudu, nađu zajedničko rješenje koje će za obje strane biti dobro. Ne sumnjam  da će ovdje doći do kompromisa, da će ova porodica shvatiti poentu čitave situacije. I da će shvatiti da nama kao muslimanima je odbrana vakufske imovine kao odbrana našeg namaza.  Živote bismo dali za naš namaz, hadž ili bilo koju obligatnu obavezu a na istoj ravni je odbrana vakufske imovine. Naravno, Ovo ne znači prijetnju. Ovo je stav, naša šerijatska obaveza, islamska naša obaveza, kaže ef. Hasanović

 

Porodica Dugopoljac je, naglašavaju, poznata u gradu i čudi kažu što je prošlo ovoliko vremena a nije došlo do kompromisa s njihove strane

 

Svakako ne sumnjam da će i doći jer je ponuda velikodušna i takva da se nikako ne bi smjela odbiti da ta porodica skine sa sebe teret Vakuf je ogroman teret i niko ne smije pojedinačno, na svoju ruku s njim upravljati

 

Da podsjetimo, Medžlis Islamske zajednice Novi Pazar porodici Dugopoljac ponudio je da jedan od vakufskih lokala ustupi za potrebe berbernice na godinu dana besplatno a nakon toga sa minimalnim iznosom zakupnine kao i spremnost da pomogne u tehničkom opremanju lokala.

To je prilika za ovu porodicu da bude poput vakifa koje smo spomenuli, da se pominju po hairu i po dobru i kod vjernika do Sudnjeg dana i u najboljim društvima meleka a ne dao Allah da se spominju po zlu i po lošem.

Bitno je, poručuju, da cijenimo i poštujemo jedni druge ali jako je važno na temeljima vjere islama.